Meer weten over het, wij nodigen u uit om de Europese richtlijn.

Aangenomen NMBS 2010

Contact media NL ~ Voor al uw vragen met betrekking tot de acties, is een uniek nummer beschikbaar: 0494 / 94 37 87 ~ Woordvoerder: ~

calendrier horloge terre email internet monde icone 9403 96 Alledaags

Het SACT-ASTB is steeds blijven ijveren voor de verdediging van de werkomstandigheden en van de rechten van de treinbestuurders.

Aandachtig, maar niet geraadpleegd, voor de voorziene maatregelen van de Directies van de NMBS groep en de Regering, stellen wij vast dat een deel van deze maatregelen de VEILIGHEID van de spoorwegmensen in het algemeen, en in het bijzonder van de treinbestuurders en bijgevolg ook die van de reizigers, in gevaar brengen.

Ondanks de recente evenementen (eventuele benoeming van een of meerdere bemiddelaars), indien de Directies hardnekkig de maatregelen willen doorvoeren, zal het SACT-ASTB de door de erkende vakbonden (ACOD en ACV Transcom) aangekondigde stakingsacties steunen.

Wat er ook zij en in ieder geval, een aanslag op de VEILIGHEID op het spoor zal een felle reactie vanwege het SACT-ASTB als gevolg hebben.

Wij hopen ten zeerste dat een serene en constructieve concertatie zeer snel terug hervat zal worden.

Ondertussen blijft het SACT-ASTB waakzaam en gemobiliseerd, steeds bezorgd om de reizigers zoveel mogelijk last te besparen.

attention Informatie over de verspreiding : het is een openbaar document
Bespreek dit artikel in het forum (0 berichten).